keskiviikko 15. tammikuuta 2014

Partya ja Pomppia

Pikku miehen Pomp de Lux tilaus tuli eilen <3 Oon ihan heikkona tuon tyylisiin vaatteisiin, kenkiin ja asusteisiin. Oisin voinut tilata taas koko malliston. Tytöille en niinkään heidän mallistostaan osaa ostaa, ehkä he ovat jo hiukan liian vanhoja, noi on niin söpöjä tuollaisilla mineillä.



Lisäksi postimies kiikutti uuden tilauksen Party Liteltä. Tämä mallisto yllätti positiivisesti, löysin monia kivoja juttuja joita huolisin meille. Yllätyin myös positiivisesti noista pienistä metallisista tuikkivajutuista. Kivan erilaiset ja tarpeeksi Blingit  <3 Ja toi iso on ihana! Onneksi tilasin senkin. Joko ootte tutustunu uuteen mallistoon tai tilanneet jotain?



Vaihdoin myös vähän järjestystä olohuoneessa. Sohva siirtyi ikkunan alle ja nojatuolit peilin alle. Vaihdoin myös pöydän erilaiseen. Vähän pienempään ja kevyempään. Vaihdoin jalkalamppuun hopeisen varjostimen ja jalkalampun oman varjostimen pöytävalaisimeen Mitäs tykkäätte? Oliko entinen järjestys sittenkin kivempi? Minä en nyt oikein tiiä tykkäänkö tästä vai en ;)
Naiset!

6 kommenttia:

  1. Minun mielestä parempi näin ;) Onneks on mielipiteitä yhtämonta kun ihmisiä :D

    VastaaPoista
  2. Mä kans huokailen aina Pompin poikien malliston perään. Meidän tyttöset kyllä haluaisivat kaikki tyttöjen malliston mekotkin mutta heillä on vaatteita liiaksi asti jo nyt :D

    VastaaPoista
  3. Molemmat järjestykset käy hyvin. Upea tuo jalkalamppu hopeisella varjostimella. Sopis meillekin. :)

    VastaaPoista
  4. Mäkin tilasin Pompin alesta lapsenlapselle kivoja vaatteita. ❤ Pari samaa näkyi olevan ku sullakin. :)

    VastaaPoista
  5. Luulin että olen tähän jo kommentoinut, mutta olen ehkä kommentoinut fb:n puolella, kaunista on, kivoja nuo uudet Party Liten kynttilä-jutskat :)

    VastaaPoista

Jätä ihmeessä merkki käynnistäsi :)