keskiviikko 13. toukokuuta 2015

Se mun juttu!

Tätä omaa, rakasta kotia katsellessani ei jää epäselväksi mikä se on. Mikä on se mun juttu! Arvaatko mikä?
No se on tuo vaalea puu, vaaleuden ja sopivan ripauksen harmaata keskellä. Se on se mun juttu.
Vielä muutama vuosi sitten en olisi voinut kuvitellakkaan, että kotonani olisi paljasta puunsävy. Ei todellakaan, ikinä. Mutta kuten jo aikaisemmin olen todennut " Never say never"! Näitä syötyjä sanoja on vuosien varrella tullut.
Vaaleudesta tuskin koskaan luovun ja musta- valkoisuuden en usko kotiamme valtaavan. Jos oma sisustusmaku pitäisi jotenkin määritellä ehkä se kuuluisi jotenkin näin: " Skandinaavisen vaalea, höystettynä rouhealla struktuurilla, unohtamatta himppusta romanttista pehmeyttä". Heh varsin selkeä määritelmä.

Mikä on se sun juttu? Ja mitä arvostat toisen sisustamassa kodissa? Siinäpä pohdittavaa arkipyhäksi :)














10 kommenttia:

  1. En tiedä mitä muut tästä on mieltä, mutta mun mielestä mun juttu on värien ja erilaisten kuosien yhdistäminen.
    Sun vaalean puun käyttö teidän kodissa on kyllä onnistunutta ja kaunista.

    VastaaPoista
  2. Samoilla fiiliksillä mennään. Lisäksi pidän mustasta PALJON. Se tuo minusta niin hienosti rajauksia ja linjoja. Vaalea puu kiehtoo todella paljon. Tässä keittiöremonttia suunnitellessa, olen pohtinut puisia tasoja tai kaapinovia...
    Sinulla todellakin on kaunis koti :)

    VastaaPoista
  3. Vaaleaa ja puuta - kaunis liitto tosiaan. Musta on mullakin nyt suosiossa, ja sen kaveriksi vanhaa, vähän tummentunutta puuta. Toimii hyvin sekin mielestäni.

    VastaaPoista
  4. Todella ihania puisia yksityiskohtia! Minäkin tykkään valtavasti! Harmi, että meillä on nyt vähän liikaa mäntymäisiä juttuja.. Enemmän tykkäisin vaaleasta puusta, mutta en nyt oikein noita saa minnekään piilotettuakaan. :)

    VastaaPoista
  5. Niin kaunista!
    Selkeää ja kevyttä, ei voi muuta kuin tykätä ja paljon<3

    VastaaPoista
  6. Kaunista on!
    Sama ihastus on täälläkin, vaalea puu ja valkoinen. Ripaus raikkautta viherkasveilla ja yrteillä.

    VastaaPoista
  7. Tuo sun juttu kuulostaa kyllä ihan myös mun jutulta! :'-D Tosin meiltä ehkä löytyy enemmän vielä toistaiseksi värejä :-)

    VastaaPoista
  8. Kaunis kello!! Ihanat sävyt ja tunnelma kuvissa! :)

    VastaaPoista
  9. Vaaleapuu on kyllä todella kaunis ja itsekin huomaan sitä hamuavani koko ajan lisää ja lisää. Noin viisi vuotta sitten en voinut kuvitellakaan vaaleaa puuta, kaiken piti olla mielummin tummaa. Never say never kuuluu siis täälläkin. Musta kiehtoo kyllä minuakin :)

    VastaaPoista

Jätä ihmeessä merkki käynnistäsi :)