keskiviikko 31. joulukuuta 2014

Kiitos!


Kiitos tästä vuodesta. Se on antanut minulle paljon. Niin haasteita, kuin onnistumisiakin. Toiveita ja haaveita on käynyt toteen, mutta paljon jää unelmia vielä seuraavillekkin vuosille.
Rakkaimmilleni toivon terveyttä ja pitkää ikää. Ystävilleni onnea ja rakkautta elämään.
Kiitos teille kaikille uusille tuttavuuksille, jotka olette vuonna 2014 tulleet elämääni ja teille, jotka olette edelleen sitä jaksaneet seurata. Samalla toivotan tervetulleeksi teidät, jotka vuonna 2015 haluatte siihen enemmän tutustua.

Cheekiä lainatakseni:

Kiitollinen, siunattu, onnellinen. 
Matkannu tänne ohi ongelmien.
Mietin miten mä ansaitsen tän kaiken,
mitä ikinä uskalsin toivoa, mä sain sen.
Kiitollinen, siunattu, onnellinen. 
Matkannut tänne ohi ongelmien.
Mietin miten mä ansaitsen tän kaiken,
mitä ikinä uskalsin toivoa, mä sain sen.
<3

Hyvää ja onnellista uutta vuotta sinulle!




7 kommenttia:

Jätä ihmeessä merkki käynnistäsi :)